منوی سایت

مزایای استفاده از سالنهای کنفرانس

یکی از راههای بالا بردن سطح مذاکرات و حصول به نتایج  دلخواه ، ملاقات با مشتریان و شرکای تجاری در سالن های حرفه ای کنفرانس است. به همین خاطر نیاز است تا سالن کنفرانس سازمان یا شرکت خود را به مکانی حرفه ای ، امن و راحت تبدیل کنید:

حریم خصوصی:

اصولا جلسات در اماکن آرام و به دور از ازدحام برگزار میگردند ، برگزاری جلسات کاری در رستورانها ، کافی شاپها و اماکن عمومی احتمال سرقت و نشت اطلاعت محرمانه شما و مدعوین را بالا میبرد در نتیجه هر چه در فراهم آوردن حس امنیت و آرامش در مهمانان خود موفق تر باشید نتیجه بهتری از جلسه با آنها خواهید گرفت. دکوراسیون مناسب و عایق صدا ، صندلیهای راحت ، میکروفنهای کنفرانس با صدای مناسب و میز مناسب جزو استانداردهای ایجاد یک حریم آرامبخش برای مهمانان میباشند.

تجهیزات حرفه ای :

یک سالن کنفرانس پیشرفته  نیاز به تجهیزات صوتی تصویری ، میکروفنهای کنفرانس ، ویدئو پروژکتور ، ویدئو کنفرانس ، سیستم اتوترکینگ و آرشیو چندرسانه ای حرفه ای دارد.هر چه تجهیزات سالن کنفرانس و نصب و کاربری آن حرفه ای تر انجام شده باشد امکان ارائه با کیفیت تری از خدمات و محصولات خود خواهید داشت.امروزه میکروفن های کنفرانس فول دیجیتال جایگزین مدلهای قدیمی گردیده و با استفاده از سیستم تصویربرداری اتوماتیک دیگر نیازی به اپراتور و فیلمبردار در سالن کنفرانس نمیباشد.

احساس خوشایند:

استفاده از تجهیزات حرفه ای صوتی تصویری ، مبلمان و دکوراسیون زیبا ، نظافت سالن ، پذیرایی شایسته و گاهی ارائه هدایای ارزشمند باعث بوجود آمدن احساس تفاوت و اهمیت در مهمانان میشود، چنین احساسی تمایل افراد به عقد قرارداد با شما را بطور چشگیری افزایش میدهد.اینجاست که تیر شما به هدف نشسته و میتوانید بهره برداری لازم را از جلسه ای که ترتیب داده اید انجام دهید.

اگر برای تجهیز و بروزرسانی سالنهای کنفرانس خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید حتما از تجربیات کارشناسان شرکت چشم انداز نیكان استفاده کنید.